درس های ششم

درس های ششم

ابن وبلاگ درمورد درس های ششم است هم چنین می توانید در این وبلاگ سوالات مربوط به کتاب ها را پیدا کنیدو برای استراحت میان درس ها عکس هایی هم خواهیم داشت.
درس های ششم

درس های ششم

ابن وبلاگ درمورد درس های ششم است هم چنین می توانید در این وبلاگ سوالات مربوط به کتاب ها را پیدا کنیدو برای استراحت میان درس ها عکس هایی هم خواهیم داشت.

پاسخ و متن درس سوم هدیه های آسمانی((جهان دیگر))

1-مراحل طی زندگی یک انسان را نام ببرید.

اولین مرحله ی زندگی مرحله ی نه ماهه ای است که در شکم مادر به سر می بریم.وقتی رشد ما کامل شد به دنیا می آییم و مرحله ی جدیدی را آغاز می کنیم.این مرحله ی جدید دوران کودکی است.رفته رفته قدرت و نیروی ما افزایش می یابد و یاد می گیریم که چه طور کار هایمان را خودمان انجام دهیم و به این ترتیب  پا به دوره ی نوجوانی می گذاریم. پس از دوره ی نوجوانی نوبت به جوانی می رسد.این دوره زمان کار و تلاش جدی است و در آن به آینده بیش تر فکر می کنیم.بعد از جوانی نوبت به بزرگ سالی -پیری و کهن سالی می رسد.

2-بعد از مرگ پا به چه جهانی می گذاریم؟

قرآن کریم به این سوال پاسخ می دهد و می گوید:مرگ پایان زندگی نیست و ما پس از مرگ پا به جهان جدیدی می گذاریم که خیلی بزرگتر و شگفت انگیز تر از این جهان است.زندگی اصلی ما در آن جهان خواهد بود.

3-زندگی دنیای آخرت چه گونه است؟

زندگی دنیا محدود است و روزی به پایان می رسد اما زندگی در جهان آخرت دائمی و همیشگی است.مردم در این دنیا فرصت دارند تا آخرت خود را آباد کنند.

4-چه کسانی در بهشت و چه کسانی در جهنم خواهند بود؟

کسانی که ایمان بیاورند و کارهای نیک انجام دهند برای همیشه در بهشت  خواهند بود و کافرا ن و مجرمان به آتش جهنم گرفتار خواهند شد.

5-خداوند در قرآن کریم در مورد استخوان های پوسیده چه می فرماید؟

او گفت:چه کسی استخوان های پوسیده را زنده می کند؟!بگو همان کسی که آن ها را درآغاز آفریده است.                سوره ی یس آیات 78 و 79

6-تعجب کسانی که به قیامت شک دارند چیست؟

کسانی که نسبت به قیامت شک دارند قدرت خدا را خیلی کم می شمارند.تعجب آنان این است که خدا چگونه می تواند مرده ها را دوباره زنده کند و جان تازه ای به آن ها ببخشد.

7-خداوند در پاسخ افرادی که به قیامت شک دارند چه می فرماید؟

آیا آفرینش دوباره ی شما(در قیامت)دشوار تر است یا آفریدن آسمان که خدا آن را برپا کرده است؟                           سوره ی نازعات آیه ی27

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.